Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
December 24, 2009
Image Size
74.0 KB
Resolution
500×901
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
72,574 (17 today)
Favourites
1,875 (who?)
Comments
121
Downloads
5,300
×
Doctor Who: Finding the Master by AqueousSerenade Doctor Who: Finding the Master by AqueousSerenade
omg First non-Trek art from me. I really wanted to submit this before the Christmas special appeared. I've been avoiding spoilers like the plague (I'm a huge spoiler-phobe), but I'm so excited! I love you, Master♥

BTW, "John Simmth" is an incredibly lame pun on the Master's current actor John Simm and the Doctor's human alias John Smith.

Doctor Who (c) ...BBC? I guess?
Add a Comment:
 
:iconravenluvssesshomaru:
RavenluvsSesshomaru Featured By Owner 2 hours ago  Hobbyist General Artist
I like your comics XD so cute and funny
Reply
:iconunsweetnedsugarcube:
UnsweetnedSugarcube Featured By Owner 6 days ago  New member Hobbyist Digital Artist
La la la la I am a dummy! La la la la I am a dummy! La la la la :happybounce: I am a dummy! La la la la  YES. This is amazing!
Reply
:iconits-my-circus-now:
Its-My-Circus-Now Featured By Owner Aug 4, 2014
Hahaha! This was funny but Poor Fob Watch :( 
Reply
:iconnayawhovian1016:
NayaWhovian1016 Featured By Owner Jul 15, 2014  New member Hobbyist General Artist
So FUNNY!!! That's just... Absolutely hysterical!
Reply
:iconmonkeygal12345:
Monkeygal12345 Featured By Owner Jul 8, 2014  Hobbyist Digital Artist
John Simmth! LOL!
Reply
:iconanimedcfreak:
animedcfreak Featured By Owner Apr 30, 2014
WTF XDDD LOL oh god, that's funny as sh** XDDDDDDDDDDDDDDD
Reply
:iconforeverdreamer12:
ForeverDreamer12 Featured By Owner Feb 23, 2014  Hobbyist General Artist
Priceless!

The Doctor's face when he throws the watch!! Love! OMB 2 
Reply
:iconaelitaschaefferfan:
AelitaSchaefferFan Featured By Owner Feb 20, 2014  Student General Artist
Then, when he finally gets the watch back, he opens it...
...and closes it again. 
"I don't need to be crazy, thanks."
Reply
:iconwaterenchanter:
WaterEnchanter Featured By Owner Feb 10, 2014  Hobbyist Artist
OMG!!! LOL!!!
La la la la 
Reply
:iconqueensexii1213:
QueenSexii1213 Featured By Owner Dec 13, 2013  Hobbyist Writer
In the wary Doctor who the Master also has the alias John smith... Sorry I'm a nazi when it comes to the Master ;p
Reply
Add a Comment: